Seznamte se s naší novou službou – makro koučing!

Díky makro koučinku vás naučíme být doopravdy pánem vašeho jídelníčku. Na základě výsledků získaných z analýzy složení těla na InBody a vašich cílů (zdraví, prevence, redukce tuku, nárůst svalové tkáně, …) vypočítáme jak rozložení, tak i množství makroživin a energie. Tyto hodnoty „šité na míru“ vám zajistí vysněné výsledky a zároveň získáte velmi dobrý přehled o složení potravin. Ukážeme vám, že se těchto čísel nemusíte bát a samotné plánování jídelníčku zabere jen chvilku.

 

Už jste slyšeli o makronutrientech (bílkoviny, sacharidy, tuky), ale nejste si jisti, jakou mají v jídelníčku roli? Je vašim cílem snížit tukovou tkáň, chcete zdravě hubnout, nebo chcete nabrat svalovou tkáň, či jen jíst správně a adekvátně na své individuální energetické potřeby? To vše je o správném nastavení denního energetického příjmu a rozložení makroživin, s čím vám můžeme pomoci. Stačí jen absolvovat vstupní analýzu složení těla v poradně a navedeme vás jak na to.

Makronutrienty tvoří energetickou hodnotu potravin. Tři hlavní makronutrienty jsou sacharidy, bílkoviny a tuky. Jejich různou kombinací vzniká výsledná energetická hodnota.

1 g sacharidy = 17 kJ

1 g bílkoviny = 17 kJ

1 g tuky = 38 kJ

Pro dosažení cílů je důležité, jak celkové množství přijaté energie, tak i vhodné poměr jednotlivých makroživin. Zároveň je dobré myslet i z jakých zdrojů jednotlivé živiny bereme, protože 10 g sacharidů získaných z cukru z limonády a 10 g sacharidu z celozrnného pečiva není to samé.

Proto vás v rámci koučinku naučíme, jaký je význam jednotlivých živin, jaké potraviny do jídelníčku zařazovat, předáme vám různé tipy na zpestření jídelníčku a k tomu všemu dostanete i edukační materiály s nákupními seznamy, s informacemi jak vybírat a nakupovat potraviny, jak číst na obalech, obrázkovými inspiracemi, tipy co kde nakoupit, více informací téma důležitost bílkovin, recepty, a v neposlední řadě jak jíst při pohybových aktivitách.

Dále vám ukážeme, jak a do kterých aplikací (zdarma) můžete svůj jídelníček zapisovat.

V čem spočívají hlavní výhody zapisování do tabulek?

+ získáte dobrý přehled o obsahu živin a energie v potravinách

+ pohlídáte si správné rozložení živin

+ snadněji dodržíte předepsaný příjem energie

+ budete mít jídelníček více pod kontrolou

+ snadněji odhalíte chyby v jídelníčku

+ budete mít menší nutkání přes den „uzobávat“

+ větší motivace dodržovat stravu

 

Výsledky na sebe nenechají dlouho čekat a Vy budete přesně vědět, jak na to! :)

Další akce a novinky

15.5. 2022 ON-LINE SEMINÁŘ Jak si sestavit vyvážený jídelníček bez extrémů

3. 5. 2022

Pěkně před létem jsem si pro Vás připravila další online seminář Jak si sestavit vyvážený jídelníček bez extrémů, který je zaměřen v první řadě na to, jak zhubnout a nastavit si svůj energetický příjem a množství živin. Ale dozvíte se také spoustu tipů a rad, proč se vyplatí využívat kalorické tabulky a počítání energie, ale také jak hubnut bez nich. Součástí jsou i praktické ukázky jídelníčků. Zaměřeno na jednoduchost, efektivnost, udržitelnost a hlavně následnou spokojenost! :)

Celý text

Analýza složení těla zdarma na závodech KOLO PRO ŽIVOT ve stanu zdravotní pojišťovny 211

22. 4. 2022

Závody Kolo pro život opět v roce 2022 vrcholí! Kdy ve stanu Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra 211 (modro-bílý stan) nás můžete najít a nechat si ZDARMA změřit své složení těla na InBody 270. Výsledky Vám vytiskneme a rádi vysvětlíme a v případě zájmu i dáme doporučení, jak své stravování upravit pro dosažení zdravých hodnot, ale také pro dobrý a spokojený pocit! Akce jsou po celé ČR, tak si udělejte výlet a spojte příjemné s užitečným! :)

Celý text