Seznamte se s naší novou službou – makro koučing!

Díky makro koučinku vás naučíme být doopravdy pánem vašeho jídelníčku. Na základě výsledků získaných z analýzy složení těla na InBody a vašich cílů (zdraví, prevence, redukce tuku, nárůst svalové tkáně, …) vypočítáme jak rozložení, tak i množství makroživin a energie. Tyto hodnoty „šité na míru“ vám zajistí vysněné výsledky a zároveň získáte velmi dobrý přehled o složení potravin. Ukážeme vám, že se těchto čísel nemusíte bát a samotné plánování jídelníčku zabere jen chvilku.

 

Už jste slyšeli o makronutrientech (bílkoviny, sacharidy, tuky), ale nejste si jisti, jakou mají v jídelníčku roli? Je vašim cílem snížit tukovou tkáň, chcete zdravě hubnout, nebo chcete nabrat svalovou tkáň, či jen jíst správně a adekvátně na své individuální energetické potřeby? To vše je o správném nastavení denního energetického příjmu a rozložení makroživin, s čím vám můžeme pomoci. Stačí jen absolvovat vstupní analýzu složení těla v poradně a navedeme vás jak na to.

Makronutrienty tvoří energetickou hodnotu potravin. Tři hlavní makronutrienty jsou sacharidy, bílkoviny a tuky. Jejich různou kombinací vzniká výsledná energetická hodnota.

1 g sacharidy = 17 kJ

1 g bílkoviny = 17 kJ

1 g tuky = 38 kJ

Pro dosažení cílů je důležité, jak celkové množství přijaté energie, tak i vhodné poměr jednotlivých makroživin. Zároveň je dobré myslet i z jakých zdrojů jednotlivé živiny bereme, protože 10 g sacharidů získaných z cukru z limonády a 10 g sacharidu z celozrnného pečiva není to samé.

Proto vás v rámci koučinku naučíme, jaký je význam jednotlivých živin, jaké potraviny do jídelníčku zařazovat, předáme vám různé tipy na zpestření jídelníčku a k tomu všemu dostanete i edukační materiály s nákupními seznamy, s informacemi jak vybírat a nakupovat potraviny, jak číst na obalech, obrázkovými inspiracemi, tipy co kde nakoupit, více informací téma důležitost bílkovin, recepty, a v neposlední řadě jak jíst při pohybových aktivitách.

Dále vám ukážeme, jak a do kterých aplikací (zdarma) můžete svůj jídelníček zapisovat.

V čem spočívají hlavní výhody zapisování do tabulek?

+ získáte dobrý přehled o obsahu živin a energie v potravinách

+ pohlídáte si správné rozložení živin

+ snadněji dodržíte předepsaný příjem energie

+ budete mít jídelníček více pod kontrolou

+ snadněji odhalíte chyby v jídelníčku

+ budete mít menší nutkání přes den „uzobávat“

+ větší motivace dodržovat stravu

 

Výsledky na sebe nenechají dlouho čekat a Vy budete přesně vědět, jak na to! :)